Ταξίδια Μέσα Από Τη Λογοτεχνία!

Η Λογοτεχνία είναι για μένα ένα «παράθυρο» σ' έναν μαγικό κόσμο. Κάθε βιβλίο μάς ταξιδεύει σε κόσμους πραγματικούς ή φανταστικούς, τωρινούς, μελλοντικούς ή παρελθοντικούς. Ένα είναι το μόνο σίγουρο, κάθε βιβλίο που μας ενθουσιάζει, μας εντυπωσιάζει ή μας μαγεύει θέλουμε να το μοιραστούμε με άλλους φίλους-αναγνώστες. Έτσι κι εγώ, θέλω να μοιραστώ μαζί σας όσα βιβλία με ενθουσίασαν και με «γέμισαν» με πρωτόγνωρες ιδέες, εικόνες και συναισθήματα. Σαφώς και η άποψη του κάθε αναγνώστη είναι μοναδική και ένα βιβλίο που εμείς λατρέψαμε μπορεί κάποιος άλλος να το αντιπάθησε ή ακόμα και να το μίσησε... Μέσα από αυτήν την οπτική θεωρώ φρόνιμο να μη σχολιάζω όσα βιβλία δεν με εντυπωσίασαν ή με άφησαν αδιάφορη, διότι η άποψή μου είναι απολύτως υποκειμενική. Δεν θα ήθελα να προκαταλάβω αρνητικά κανέναν αναγνώστη, αποτρέποντάς τον από το να διαβάσει ένα βιβλίο το οποίο, ενδεχομένως, να τον ενθουσιάσει. Κάθε βιβλίο απαιτεί το κατάλληλο περιβάλλον, το υπόβαθρο και την ανάλογη διάθεση για να εκτιμηθεί, οπότε καλό θα είναι να μην απορρίπτουμε ποτέ τίποτα. Η έκφραση και αποτύπωση της δικής μου γνώμης για κάθε βιβλίο -αλλά και των απόψεων και σχολιασμών άλλων φίλων-συγγραφέων-αναγνωστών, που αναγράφονται στη σχετική κατηγορία-, έχουν ως μοναδικό σκοπό να εκφράσουν τον θαυμασμό μας για ορισμένα βιβλία που θεωρούμε άξια λόγου και θέλουμε να γίνουν ευρέως γνωστά, βοηθώντας έτσι τους αναγνώστες στην επιλογή του επόμενου βιβλίου που θα διαβάσουν. Πάντοτε με το μεγαλύτερο σεβασμό και θαυμασμό για όλους τους συγγραφείς, που μέσα από τις σελίδες των βιβλίων τους μας «ταξιδεύουν» μακριά από την εκάστοτε πραγματικότητα ή μας βοηθούν να την κατανοήσουμε καλύτερα, αλλά σε κάθε περίπτωση στολίζουν την ψυχή μας, οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ!

Κλειώ Ισιδ. Τσαλαπάτη

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

Συνέντευξη με τη ΒΕΝΕΤΙΑ ΠΙΤΣΙΛΑΔΗ-ΣΟΥΑΡΤ - Γράφει η Κλειώ Τσαλαπάτη

κ. Βενετία Πιτσιλαδή-Σούαρτ

          Με αφορμή την έκδοση του νέου μυθιστορήματος της κ. Βενετίας Πιτσιλαδή-Σούαρτ, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ωκεανός με τίτλο «Θύελλα στη Βενετία», η αγαπητή συγγραφέας δέχτηκε πρόθυμα να απαντήσει στο ερωτηματολόγιο των «Φίλων της Λογοτεχνίας». Την ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο που μου διέθεσε, της εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στο συνολικό συγγραφικό της έργο και σας προσκαλώ να διαβάσετε τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις της, ώστε να γνωρίσετε κι εσείς λίγο περισσότερο την εξαίρετη κ. Σούαρτ!

1) Αγαπητή κ. Σούαρτ, τις θερμές μας ευχές για το νέο μυθιστόρημά σας που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ωκεανός, με τίτλο «Θύελλα στη Βενετία». Ποιο ήταν το έναυσμα για την ενασχόλησή σας με τον κόσμο της λογοτεχνίας και το αντικείμενο της συγγραφής;

Αγαπητή κυρία Κλειώ Τσαλαπάτη, σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Από μικρή μεγάλωσα σε μια καλλιτεχνική οικογένεια, όπου ο αδελφός μου μουσικοσυνθέτης έγραφε και έπαιζε μουσική, η μητέρα μου έπαιζε βιολί και ο πατέρας μου ήταν χωμένος στην εγκυκλοπαίδεια, όπου έψαχνε λέξεις και έγραφε τα δικά του σταυρόλεξα στις εφημερίδες. Το πάθος μου για την ζωή και τον άνθρωπο με οδήγησαν στην συγγραφή ποιημάτων από την νεαρή μου ηλικία, η μελέτη και η ανάλυση του ψυχικού κόσμου των ανθρώπων με παθιάζει από πάντα και αυτό αποτυπώνεται στα βιβλία μου.

2) Από πού αντλείτε την έμπνευση για κάθε έργο σας και κάθε χαρακτήρα και πόσο δύσκολο είναι να σταχυολογήσετε τις απαραίτητες πληροφορίες, όταν αυτές απαιτούνται, ώστε να συνδυάσετε τυχόν ιστορικά γεγονότα, τόπους και μυθοπλασία στα βιβλία σας;

Η έμπνευση πηγάζει από την αχαλίνωτη φαντασία μου, η οποία πλάθει την ιστορία του μυθιστορήματος από την αρχή μέχρι το τέλος. Κατόπιν φτιάχνω τον σκελετό της εργασίας μου μεθοδικά. Κάνω μελέτη όσο αφορά τα ιστορικά στοιχεία, ώστε να μπορεί να δομηθεί η ιστορία μου σε λογικές βάσεις. Μετά πλάθω το ψυχολογικό  υπόβαθρο των ηρώων μου, οι οποίοι παίρνουν ζωή και με οδηγούν πλέον εκείνοι… μου επιβάλουν τα θέλω και τα πιστεύω τους. Ταξιδεύοντας μέσα στις ψυχές των ηρώων μου, πάλεψα μαζί τους και τους βοήθησα να αντιμετωπίσουν τα πάθη τους, τα ελαττώματα και τις αδυναμίες τους…

3) Στο τελευταίο βιβλίο σας επικεντρώνεστε στον άνθρωπο και τα τρωτά του σημεία, εξετάζοντάς τα με φιλοσοφική ματιά και ποιητικό στοχασμό. Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη, "πηγή ιδεών" για έναν συγγραφέα;

Κάθε συγγραφέας έχει τη δική του «πηγή ιδεών» η οποία έχει να κάνει με τα προσωπικά του βιώματα, τις δικές του εμπειρίες και ευαισθησίες.
Προσωπικά με γοητεύει να αναλύω τους ήρωες με φιλοσοφική ματιά, ποιητικό στοχασμό και να απογυμνώνω τις ανθρώπινες κρυμμένες αδυναμίες, τις αμαρτίες και τα πάθη.

4) Συνήθως, οι περισσότεροι συγγραφείς είτε έχουν σπουδάσει κάποιο αντικείμενο είτε ασκούν ως επάγγελμα κάτι εντελώς διαφορετικό από τη συγγραφική τους ιδιότητα. Εάν αυτό ισχύει και στη δική σας περίπτωση, θα θέλατε να μας πείτε πόσο αρμονικός είναι ο συνδυασμός όλων αυτών και κατά πόσο αλληλοεπηρεάζονται οι επιμέρους ιδιότητές σας;

Έχω σπουδάσει «Συμβουλευτική Ψυχολογία» και εργάστηκα για πολλά χρόνια ως «Σύμβουλος Ανθρωπίνων Σχέσεων»· αυτό αναμφισβήτητα έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζω την ζωή. Με παθιάζει να κάνω ψυχικές βουτιές στους ανθρώπους καθώς και στους ήρωες των βιβλίων μου.

5) Πιστεύετε πως το επιστημονικό υπόβαθρο είναι απαραίτητο για τη συγγραφή ενός βιβλίου, ή αρκεί το έμφυτο συγγραφικό ταλέντο, η φαντασία και οι εμπειρίες του συγγραφέα;

Πιστεύω ότι ο συγγραφέας που έχει το έμφυτο χάρισμα της γραφής, ο οποίος είναι αυθεντικός και δοτικός στα βιβλία του, έχει την ικανότητα να έλθει σε στενή συναισθηματική επαφή με τον αναγνώστη και να τον κερδίσει.

6) Υπάρχει κάποιο μοτίβο ως προς το πότε σας "επισκέπτεται" η συγγραφική σας έμπνευση; Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ώρα, διάθεση ή τόπος, ίσως, που να σας προδιαθέτει να γράψετε ή είναι κάτι που "ρέει" αβίαστα από μέσα σας συνέχεια;

Η συγγραφική μου έμπνευση δεν έχει συγκεκριμένη ώρα, τόπο και χρόνο, άλλα ρέει αβίαστα μέσα μου με πολλές έντονες εικόνες τις οποίες δημιουργεί η φαντασία μου και η προσωπική μου ανάγκη να εκφραστώ με λέξεις... να ανασάνω…

7) Όταν ολοκληρώνετε ένα νέο βιβλίο σας αρκείστε μόνο στη δική σας γνώμη και αξιολόγηση, πριν προχωρήσετε στην έκδοσή του, ή αναζητάτε πρώτα την άποψη κάποιου οικείου σας προσώπου την κρίση του οποίου εμπιστεύεστε;

Όταν τελειώνω ένα βιβλίο το δίνω αμέσως στην εκδότρια μου Ελένη Κεκροπούλου, είναι η πρώτη η οποία θα το διαβάσει. Σέβομαι την πολύ μεγάλη εμπειρία της. Έχει διαβάσει χιλιάδες βιβλία, είναι και η ίδια συγγραφέας, είναι φίλη και άνθρωπος εμπιστοσύνης μου. Βασίζομαι στην δική της κρίση και αξιολόγηση.

8) Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για τα βιβλία σας και, γιατί όχι, την ιστορία "πίσω από την ιστορία" κάποιων από αυτά;

Το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο Η ΘΕΑΤΡΙΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, εκδόσεις Σαββάλας 2011, μας ταξιδεύει ποιητικά στο υποσυνείδητο της Αλεξάνδρας, εκεί που βρίσκονται ξεχασμένα και κρυμμένα τα οικογενειακά μυστικά και σκάνδαλα, τα οποία της δημιούργησαν παιδικά τραύματα. Η ηρωίδα κατάφερε να φτιάξει το σκηνικό της ζωής της όπως ήθελε και να απελευθερωθεί. Έκανε θετικές σκέψεις και έμαθε να αγαπά τον εαυτόν της, να μην τον τιμωρεί, αλλά να τον αναλύει και να τον συμβουλεύει φιλικά.
Το δεύτερο βιβλίο μου με τίτλο ΟΛΟΓΥΜΝΗ ΜΕ ΨΥΧΙΚΕΣ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ, εκδόσεις Ωκεανός 2015, είναι ένα λογοτεχνικό ψυχογράφημα με πρωταγωνίστρια την Αρετή – Αναστάσια – Άρτεμη, μια διχασμένη γυναίκα με τρία ονόματα, τρείς προσωπικότητες, τρία διαβατήρια διεξόδου στη ζωή. Αναλύω τα ανθρώπινα πάθη, τις αδυναμίες, τα λάθη. Μεταξύ ηδονής και οδύνης, φθοράς και αφθαρσίας, οι ήρωες υπερβαίνουν τα όρια και παρασύρονται μέσα στην εξάρτηση του παράφορου έρωτα … μέχρι να σπάσουν τις ψυχικές χειροπέδες.
Το τρίτο μου βιβλίο ΘΥΕΛΛΑ ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ, εκδόσεις Ωκεανός 2019, είναι επίσης ένα λογοτεχνικό ψυχογράφημα διαφορετικής μορφής, ένα θρίλερ, μια θύελλα συγκινήσεων και συναισθημάτων, με έντονες μετατροπές και εκπλήξεις. Ο Διονύσης, ο ήρωάς μας, είναι ένα πάμφτωχο παιδί από την Κέρκυρα, περιφρονημένο από την οικογένεια του. Από ένα γύρισμα της τύχης θα δει την μίζερη ζωή του να αλλάζει. Θα γίνει ένας μεγιστάνας των επιχειρήσεων, ένας μπον βιβέρ, ένας άνθρωπος της απόλυτης εξουσίας. Ένας υπεράνθρωπος. Σε αυτό το μυθιστόρημα θέλησα να αναλύσω τα ψυχικά τραύματα τα οποία αφήνει η έλλειψη της ανεκπλήρωτης αγάπης, καθώς και για τον αγώνα του ανθρώπου να κερδίσει αυτό που δεν μπορεί να έχει.

κ. Σούαρτ & κ. Κεκροπούλου
9) Η συγγραφέας Βενετία Πιτσιλαδή-Σούαρτ βρίσκει τον χρόνο να διαβάζει για
δική της ευχαρίστηση και όχι μόνο για έρευνα πάνω σε κάποιο μελλοντικό βιβλίο της; Εφόσον συμβαίνει αυτό, ποιο είδος λογοτεχνίας προτιμάτε περισσότερο ως αναγνώστρια και γιατί;

Όταν δεν γράφω, τότε διαβάζω… είναι ένα πάθος να ανακαλύπτω τους άλλους συγγραφείς, να μπαίνω στο πετσί και στις ιστορίες τους. Με τον ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΩΝ ΓΕΝΕΥΗΣ τον οποίο διευθύνω πάνω από 23 χρόνια, έχουμε διαβάσει, μελετήσει και αναλύσει πάνω από 250 βιβλία. Θα έλεγα ότι έχω αδυναμία στους κλασσικούς μας συγγραφείς, όπως ο Καραγάτσης, Βιζυηνός, Παπαδιαμάντης. Ειδικά στον μεγάλο μας τον Νίκο Καζαντζάκη. Νιώθω μεγάλη συγκίνηση όταν διαβάζω ποίηση, με μαγεύουν και ταξιδεύουν οι αξιόλογοι Έλληνες ποιητές όπως ο Ρίτσος, Ελύτης, Μυριβήλης…

10) Θυμάστε το πρώτο σας ανάγνωσμα το οποίο σας "παρέσυρε" στον κόσμο της λογοτεχνίας; Ποια είναι τα αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς; Υπάρχει κάποιο απόφθεγμα από βιβλίο το οποίο να καθόρισε τη μετέπειτα ζωή σας; Έχετε δεχθεί επιρροές από ομότεχνούς σας, Έλληνες ή ξένους, σύγχρονους ή κλασσικούς, στον δικό σας τρόπο γραφής, ύφους ή θεματολογίας;

Θυμάμαι με νοσταλγία όταν ήμουν μικρή ο παππούς μου διηγιόταν με πολύ θεατρικό και εκφραστικό τρόπο ιστορίες ζωής, όπως όταν έφυγαν από την Κωνσταντινούπολη και ήλθαν στην Αθήνα, τους παλιούς πόνους, τις καινούργιες ελπίδες, τα όνειρα και τις εμπειρίες. Τον άκουγα με θαυμασμό και πιστεύω ότι εκείνος βοήθησε και ανέπτυξε την παιδική μου φαντασία καθώς και την αγάπη μου για την λογοτεχνία.
Αποφθέγματα υπάρχουν πολλά που με συγκινούν.
«Μην επιτρέψεις στην πληγή σου να σε μετατρέψει σε κάτι που δεν είσαι», του Πάολο Κοέλιο.
«Το να αγαπάς τον εαυτό σου είναι μια υπέροχη περιπέτεια η οποία κρατάει μια ολόκληρη ζωή!» του Όσκαρ Ουάιλντ.
«Δεν γράφω για να σώσω τον κόσμο, γράφω για να σώσω τον εαυτό μου», Τσαρλς Μπουκόφσκι.
Αναμφισβήτητα όλα τα βιβλία που έχω διαβάσει πλουτίζουν το πνεύμα μου και αναπτύσσουν την συγγραφική μου όρεξη. Βεβαίως τα ψυχολογικά βιβλία έχουν επηρεάσει τον δικό μου τρόπο να πλάθω το ψυχολογικό υπόβαθρο των ηρώων μου, καθώς και οι δυο συγγραφείς: ο Sigmund Freud και ειδικά εκείνος που πήγε ακόμη πιο μακριά είναι o Carl Gustav Jung.

11) Πιστεύετε πως ο συγγραφέας πρέπει να ταξιδεύει ώστε να έχει κάποια βιώματα από τις χώρες και τις τοποθεσίες τις οποίες, τυχόν, περιγράφει στα βιβλία του και πόσο εφικτό είναι αυτό στην πράξη, ιδιαίτερα στις μέρες μας; Είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο, απλά και μόνο για τη "διεύρυνση των οριζόντων" του;

Σίγουρα τα ταξίδια βοηθούν ένα συγγραφέα να βιώσει καινούργιες εμπειρίες  καινούργια συναισθήματα και εμπνεύσεις. Όμως το ταχύτερο και σημαντικότερο ταξίδι, είναι αυτό το οποίο κάνει με τον εαυτό του και την φαντασία του… είναι ταξίδι χωρίς όρια, χωρίς σταθμούς, χωρίς τέλος…

12) Θεωρείτε ότι ο συγγραφέας θα πρέπει να ασχολείται με διαφορετικά είδη λογοτεχνίας και να "πειραματίζεται" θεματολογικά, ρισκάροντας το υπάρχον αναγνωστικό του κοινό ή θα όφειλε να εμμένει στο είδος που τον έχει καθιερώσει;

Θεωρώ ότι κάθε συγγραφέας έχει το δικαίωμα να ασχοληθεί με την θεματολογία η οποία τον ενδιαφέρει και να γράφει βιβλία και ιστορίες οι οποίες τον εμπνέουν.

13) Πιστεύετε πως οι συγγραφείς οφείλουν να προβληματίζουν τους αναγνώστες "αφυπνίζοντας" τη σκέψη τους ή ο σκοπός των βιβλίων τους θα έπρεπε να είναι απλά και μόνο ψυχαγωγικός; Εσείς, ποια μηνύματα επιδιώκετε να "περάσετε" στους αναγνώστες σας και σε ποιο είδος αναγνωστικού κοινού, συνήθως, απευθύνεστε μέσα από το συγγραφικό έργο σας;

Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν βιβλία για όλες τις ανάγκες των αναγνωστών. Για εκείνους οι οποίοι επιθυμούν να διαβάσουν απλά βιβλία, ψυχαγωγικά για την παραλία, για εκείνους που θέλουν βιβλία με βάθος, ανάλυση και φιλοσοφική ματιά... Προσωπικά προσπαθώ μέσα από τους ήρωες να περάσω κάποια μηνύματα «ψυχικής καλλιέργειας» που είναι μια άσκηση… ένα γιόγκα ψυχής, διαλογισμού, φιλοσοφίας, αποδοχής, αγάπης για την ζωή και τον έρωτα.

14) Θεωρείτε πως η σύγχρονη πραγματικότητα μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για έναν συγγραφέα και, ειδικότερα, οι τόσο δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε τελευταία στην πατρίδα μας; Ή μήπως το ζητούμενο από τους αναγνώστες είναι ακριβώς η "φυγή" από αυτήν τη ζοφερή πραγματικότητα;

Ο αναγνώστης ψάχνει να ταξιδεύσει μέσα στο βιβλίο και στην ιστορία του, θέλει να φύγει να «χαθεί» μέσα σε αυτό, αλλά συγχρόνως έχει και την ανάγκη να «βρει» τον εαυτό του… Αναμφισβήτητα κάθε αναγνώστης με τελείως διαφορετικό τρόπο ανακαλύπτει ένα βιβλίο. Ζει και συγκινείται, βασιζόμενος στις δικές του «ψυχικές αντένες» που είναι τα προσωπικά του βιώματα.

15) Στη σύγχρονη πραγματικότητα και στην εποχή της άκρατης τεχνολογίας ποια θεωρείτε πως είναι η θέση του λογοτεχνικού βιβλίου; Περνάει, τελικά, το βιβλίο κρίση στη χώρα μας ή διεθνώς και τι θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να γίνει πιο προσιτό στο αναγνωστικό κοινό και, ιδιαίτερα, στους νέους;

Είμαι υπέρ της τεχνολογίας η οποία μας βοηθάει να παρακολουθούμε και να ανακαλύπτουμε με ταχύτητα τον κόσμο σε όλα τα μέρη του πλανήτη μας. Όμως το λογοτεχνικό βιβλίο πρέπει να συνεχίσει να έχει μια σημαντική θέση στην ζωή μας. Προσωπικά πιστεύω ότι τώρα στην εποχή της κρίσης ο άνθρωπος έχει ακόμη μεγαλύτερη ανάγκη από το διάβασμα. Οι Έλληνες κάθε ηλικίας έχουμε γραμμένη στα κύτταρα μας την ανάγκη για πνευματική τροφή. Πρόσεξα ότι μέσα στην κρίση αναπτύχθηκαν ακόμη περισσότερο οι Τέχνες στην χώρα μας.

16) Είχατε κάποιους "ενδοιασμούς" όταν αποφασίσατε να δώσετε το πρώτο σας βιβλίο προς έκδοση; Αγωνιούσατε ως προς την αποδοχή που θα τύχαινε αυτό από το αναγνωστικό κοινό; Η θεματολογία των βιβλίων σας πιστεύετε πως παίζει τον δικό της ρόλο στην αποδοχή αυτή;

Θα έλεγα ότι δεν είχα ενδοιασμούς, αλλά μια γλυκιά αναστάτωση και αναμονή. Όταν πήρα πολύ γρήγορα θετικές απαντήσεις από πολλούς εκδοτικούς οίκους, ένιωσα μια μεγάλη ικανοποίηση, όπως νιώθει κάθε συγγραφέας. Πιστεύω ότι κάθε βιβλίο έχει το δικό του κοινό, κάθε συγγραφέας αγαπιέται για αυτό που είναι και για αυτό που μοιράζεται με τον αναγνώστη.

17) Εσείς, με την έως τώρα πείρα σας στον χώρο της συγγραφής, τι θα συμβουλεύατε όλους τους νέους επίδοξους συγγραφείς που ονειρεύονται να δουν κάποτε ένα βιβλίο τους στις προθήκες των βιβλιοπωλείων και, ιδιαίτερα, εν μέσω αυτής της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας;

Θα συμβούλευα τους νέους επίδοξους συγγραφείς να είναι αισιόδοξοι, χωρίς φόβους, αλλά με πολύ πάθος να γράφουν… να συγκεντρώνονται και να μοιράζονται τα συναισθήματα τους με τον αναγνώστη. Καμία κρίση δεν είναι ικανή να σταματήσει τον συγγραφέα να γράφει, τον μουσικό να συνθέτει, τον ζωγράφο να ζωγραφίζει… Σε κάθε κρίση που πέρασε η ανθρωπότητα, οι δημιουργοί, οι καλλιτέχνες βοήθησαν με το έργο τους, έδωσαν όνειρα αισιοδοξίας και άνοιξαν καινούργιους δρόμους με ψυχική και πνευματική ανάταση… Η χειρότερη κρίση είναι αυτή που έχει ο άνθρωπος με τον εαυτό του…

18) Κλείνοντας, και αφού σας ευχαριστήσω θερμά για την τιμή της παραχώρησης  αυτής της συνέντευξης, θα ήθελα να σας ευχηθώ ολόψυχα καλή επιτυχία στο νέο μυθιστόρημά σας «ΘΥΕΛΛΑ ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ», και να σας ρωτήσω για τα άμεσα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να περιμένουμε από εσάς στο μέλλον;

Σας ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη και τις σοβαρές και ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. Το βιβλίο μου ΘΥΕΛΛΑ ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ, είναι το τρίτο μου μυθιστόρημα, αλλά είναι το πρώτο μιας σειράς ψυχολογικών μυθιστορημάτων με ήρωες που έχουν έντονες προσωπικότητες και φλογερά ταμπεραμέντα.
Παθιασμένες ιδιοσυγκρασίες με καλλιτεχνικές ευαισθησίες και ανήσυχα πνεύματα τα οποία μας εκπλήσσουν με τις απρόβλεπτες αντιδράσεις τους. Άτομα τα οποία έχουν το χάρισμα, το ταλέντο και τη δύναμη να μας μαγνητίζουν, να μας παρασύρουν και να μας εμπνέουν.

Βιογραφικό της Βενετίας Πιτσιλαδή-Σούαρτ:

Η Βενετία Πιτσιλαδή-Σούαρτ γεννήθηκε στη Μυτιλήνη, αλλά από μικρή μεγάλωσε στην Αθήνα, όπου σπούδασε Δημοσιογραφία, Δημόσιες και Κοινωνικές Σχέσεις. Στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου σπούδασε Συμβουλευτική Ψυχολογία. Εν συνεχεία στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης σπούδασε Ψυχολογία και Επιστήμες της Εκπαίδευσης.
Παντρεύτηκε Ελβετό και απέκτησε δυο παιδιά. Ζει μόνιμα στην Γενεύη όπου εργάστηκε ιδιωτικά κάνοντας Συμβουλευτική Ανθρωπίνων Σχέσεων. Είναι ενεργό μέλος πολλών Συλλόγων φιλανθρωπικών, πολιτιστικών, κοινωνικών, καθώς και λογοτεχνικών. Είναι μέλος του Συμβουλίου της «Ελβετικής Επιτροπής για την Επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα».
Εκπρόσωπος στην Ελβετία των «Διεθνών Βραβείων Giuseppe Sciacca» τα όποια δίνονται κάθε χρόνο στο Βατικανό της Ρώμης. Μέλος της «Εθνικής Εταιρίας Των Ελλήνων Λογοτεχνών». Το 2015 βραβεύτηκε από την Ελληνική Εταιρεία Μεταφραστών Λογοτεχνίας, με το Χρυσό Μετάλλιο για την συμβολή της στη διάδοση της ελληνικής γλώσσας στο εξωτερικό. Συνεργάζεται ως ανταποκρίτρια από την Γενεύη με την ελληνική εφημερίδα «Έγκυρος Ανταποκριτής». Από το 1996 είναι Υπεύθυνη-Συντονίστρια- Οργανώτρια του Ελληνικού «Λογοτεχνικού Κύκλου Βιβλιόφιλων Γενεύης». Είναι Ελληνίδα της Διασποράς όπου με το έργο της, τη συνεχή φροντίδα της για τα Ελληνικά Γράμματα και την Λογοτεχνία προσπαθεί να τιμά την χώρα μας στο εξωτερικό. Το πάθος της για την ζωή και τον άνθρωπο την οδήγησαν στη συγγραφή ποιημάτων και στίχων από νεαρή ηλικία. Η μελέτη και η ανάλυση του ψυχικού κόσμου των ανθρώπων, την παθιάζει από πάντα και αυτό αποτυπώνεται στα βιβλία της.
Το μυθιστόρημα «Θύελλα στη Βενετία» είναι το τρίτο της. Έχει προηγηθεί το «Η θεατρίνα της ζωής» (εκδόσεις Σαββάλας 2011) και το «Ολόγυμνη με Ψυχικές Χειροπέδες», (εκδόσεις Ωκεανός 2015).

Πρόσφατη εργογραφία Βενετίας Πιτσιλαδή-Σούαρτ:

Εκδόσεις: Ωκεανός (2019)
Σελίδες: 368
Τιμή με έκπτωση: 12,50€

Υπόθεση Οπισθόφυλλου:

Έβγαλε από την τσέπη του το περίστροφο. Αυτό το ίδιο περίστροφο με το οποίο πυροβόλησε το πρωί τον άλλον. Εκείνον τον καραγκιόζη που τόλμησε να τον αγνοήσει!

Ένα πάμφτωχο παιδί, περιφρονημένο από την οικογένειά του μια οικογένεια του «σκυλολογιού», της πλέμπας της Κέρκυρας, από να, γύρισμα της τύχης, θα δει τη μίζερη ζωή του ν’ αλλάζει. Θα γίνει ένας μεγιστάνας των επιχειρήσεων, ένας μπον βιβέρ, ένας άνθρωπος της απόλυτης εξουσίας. Ένας υπεράνθρωπος.
Ο μέγας και πολύς κόντες Διονύσιος Γιαννάτος, θα κατακτήσει τη Βενετία όπου θα τον ρίξει η μοίρα του, θα φτάσει στην κορυφή της επιτυχίας και θα ραγίσει τις καρδιές πολλών γυναικών. Ανάμεσά τους η Λουίζα, η Ορνέλα, η Χρύσα. Τρεις διαφορετικές γυναίκες, τρεις εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες. Η μία απλοϊκή και δοτική, η άλλη προκλητική και φιλήδονη. Η τρίτη ευαίσθητη, εύθραυστη και ονειροπόλα.
Όλες θα τον λατρέψουν, αλλά δεν θα τον κερδίσει καμία…
Γιατί η μόνη γυναίκα που είναι ριζωμένη στην καρδιά του, μία και μοναδική, αυτή που του στέρησε όλα όσα η ψυχή του λαχταρούσε, είναι η μάνα του. Μάνα και κατάρα στη ζωή του…
Ένα συγκινητικό, βαθύ μυθιστόρημα για την ανεκπλήρωτη Αγάπη, για τα ψυχικά τραύματα που αφήνει η έλλειψή της, για τον αγώνα του ανθρώπου να κερδίσει αυτό που δεν μπορεί να έχει.

Η Βενετία Πιτσιλαδή-Σούαρτ, συνθέτει ένα λογοτεχνικό ψυχογράφημα με μαεστρία, ευαισθησία, φιλοσοφική ματιά και ποιητικό στοχασμό, απογυμνώνει τις κρυμμένες ανθρώπινες αδυναμίες, τις αμαρτίες και τα πάθη.

Εκδόσεις: Ωκεανός (2015)
Σελίδες: 352
Τιμή με έκπτωση: 12€

Υπόθεση Οπισθόφυλλου:

«Αρετή-Αναστάσια-Άρτεμη. Μια διχασμένη γυναίκα με τρία ονόματα, τρεις προσωπικότητες, τρία διαβατήρια διεξόδου στη ζωή.
Η μάνα της εξαρτημένη από ένα πάθος καταστρέφεται, ενώ η κόρη προσπαθεί να σωθεί… Ένα σεξουαλικό έγκλημα, μια δολοφονία, μια πάλη ισορροπίας και ένα πέλαγος αισθημάτων. Ανθρώπινα πάθη, λάθη, αδυναμίες, μίσος, δίψα για εκδίκηση, ευαισθησίες, ποίηση και λύτρωση. Μεταξύ ηδονής και οδύνης, φθοράς και αφθαρσίας, οι ήρωες υπερβαίνουν τα όρια και παρασύρονται μέσα στην εξάρτηση του παράφορου έρωτα.
Η πρωταγωνίστρια, λίγο πριν από μια σημαντική διάλεξη, ανατρέχει στο αρχείο της μνήμης όπου όλα τα γεγονότα είναι βαθιά χαραγμένα, αποτυπωμένα και τραγικά, με πολλά αποσιωπητικά και ερωτηματικά. Όλα είναι γραμμένα με ματωμένες λέξεις, δακρυσμένες σημειώσεις χαραγμένες με μαχαίρι στην μνήμη, πονεμένες αναμνήσεις δεμένες με χειροπέδες…

Η Βενετία Πιτσιλαδή-Σούαρτ συνθέτει ένα λογοτεχνικό ψυχογράφημα, στο οποίο καταπιάνεται με μια πολυσχιδή γυναικεία προσωπικότητα και με συναισθηματική λεπτότητα διεισδύει βαθιά στα ψυχικά τραύματα της ηρωίδας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου