«Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ», των Greer Hendricks & Sarah Pekkanen – Γράφει η
Κλειώ Τσαλαπάτη
Εκδόσεις:
Κλειδάριθμος
Σελίδες:
496 & Τιμή με έκπτωση: 14,94€
Πού μπορεί να φτάσει μια γυναίκα η οποία
γνωρίζει πως ο σύζυγός της, που τυχαίνει να είναι και ο άντρας των ονείρων των
περισσότερων γυναικών, την απατάει με μία νεώτερη και ομορφότερη γυναίκα; Τι
μπορεί να κάνει μια γυναίκα που κακοποιείται από τον σύζυγό της όποτε τον
«παρακούει», αποφασίζοντας να πράξει σύμφωνα με τη δική της γνώμη; Πώς μπορεί
να αντιδράσει μια γυναίκα η οποία, γνωρίζοντας ότι διαλύθηκε η οικογένειά της
εξαιτίας της εξωσυζυγικής σχέσης του πατέρα της, βρίσκει την υπαίτια αλλά και
την ευκαιρία να πάρει εκδίκηση; Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα, πάνω στην
ανθρώπινη φύση και τις ερωτικές και μη σχέσεις, επιχειρεί να απαντήσει το
εξαιρετικό ψυχολογικό θρίλερ των συγγραφέων Greer Hendricks & Sarah
Pekkanen, που κυκλοφορεί από τις αγαπημένες εκδόσεις Κλειδάριθμος με τίτλο «Η σύζυγος ανάμεσά μας».
Πρόκειται πραγματικά για ένα πρωτότυπο και ευφάνταστο μυθιστόρημα το οποίο
ξεδιπλώνεται με μαεστρία σελίδα τη σελίδα, χωρίς ο αναγνώστης να μπορεί να
μαντέψει την πραγματική αλήθεια και την αληθινή ταυτότητα των πολυάριθμων ηρώων
του. Ένα βιβλίο γραμμένο από γυναίκες με κύριες ηρωίδες σύγχρονες γυναίκες που
επιδιώκουν την ανεξαρτησία τους, την εκδίκηση, τη δικαίωση και την πραγματική
αγάπη. Αισθάνθηκα έντονα πως οι άντρες ήρωες σ’ αυτό το καλογραμμένο μυθιστόρημα
έχουν δευτερεύοντα ρόλο, αν και όχι ασήμαντο, αλλά ο κύριος και αδιαμφισβήτητος
«πρωταγωνιστής» είναι το αποκαλούμενο «ασθενές φύλο». Είναι πράγματι ασθενές το
γυναικείο φύλο ή τελικά όταν υπάρχουν γυναίκες ευφυείς και αποφασισμένες –που
υποφέρουν άδικα και αναίτια–, είναι ικανές να ξεπεράσουν κάθε ταμπού και στερεότυπο,
να αγωνιστούν με νύχια και με δόντια για να απελευθερωθούν από δεσμούς
βάναυσους και ασφυκτικούς, καθώς και τις Ερινύες που τις καταδιώκουν από το
παρελθόν, απαιτώντας δικαιοσύνη και επιδεικνύοντας αξιοθαύμαστη αλληλεγγύη;
Η Βανέσα, μια χωρισμένη νέα γυναίκα
που εργάζεται σε γνωστό μεγάλο κατάστημα ρούχων, προσπαθεί να ξεπεράσει τον
χωρισμό από τον γοητευτικό και πλούσιο πρώην σύζυγό της Ρίτσαρντ. Αν και
εκείνος έχει σαφώς προχωρήσει στη ζωή του, αφού ετοιμάζεται να παντρευτεί τη
νέα αγαπημένη του Νέλι, η Βανέσα δε φαίνεται διατεθειμένη να τους αφήσει στην
ησυχία τους. Μένοντας με τη ζωγράφο θεία της Σάρλοτ σε ένα μικροσκοπικό παλιό
διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη, η Βανέσα παλεύει με την παθολογική ζήλια της για τον
πρώην της, με την ολοένα και μεγαλύτερη εξάρτησή της από το αλκοόλ –πάθος που
ξεκίνησε από τα χρόνια ακόμα της συμβίωσής της με τον Ρίτσαρντ–, με τον
καθημερινό αγώνα για τη διατήρηση της δουλειά της και με ένα παρελθόν που τη
στοιχειώνει με αναρίθμητες τύψεις. Καθώς η μέρα του νέου γάμου του Ρίτσαρντ
πλησιάζει, η Βανέσα μοιάζει να καταρρέει ολοένα και περισσότερο, μην μπορώντας
να αποδεχτεί πως τον έχει χάσει για πάντα. Μια ιστορία που έως εδώ δεν
παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερη πρωτοτυπία, σωστά; Λάθος! Νομίζουμε πως τα έχουμε
καταλάβει όλα, όμως δε θα μπορούσαμε να είμαστε περισσότερο γελασμένοι, καθώς
εδώ ξεκινούν και οι αλλεπάλληλες ανατροπές της πλοκής αυτού του εξαιρετικού,
καθηλωτικού μυθιστορήματος. Ανατροπές τις οποίες θα αποφύγω να σας περιγράψω,
αφού το στοιχείο της έκπληξης σχετικά με τους ρόλους του κάθε ήρωα, είναι και
αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να διατηρηθεί ανέπαφο μέχρι τέλους, διαφορετικά θα
χαθεί όλη η μαγεία και το μυστήριο για τον αναγνώστη.
Οι συγγραφείς μάς καθηλώνουν με αυτό
το παιχνίδι ρόλων στο οποίο μας παρασύρουν, χωρίς να μπορούμε να μαντέψουμε τι
ακριβώς θα συμβεί στη συνέχεια, ούτε ποια είναι η πραγματική ταυτότητα κάθε
ήρωα. Σαφώς και υπερτερούν οι γυναικείοι χαρακτήρες, αφού οι κύριοι ανδρικοί
χαρακτήρες φαίνεται να περνούν σε δεύτερη μοίρα, παρακολουθώντας τις περισσότερες
φορές ανήμποροι τις εξελίξεις, αν και το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί δεν
είναι αμελητέο. Οι γυναίκες της ζωής τους, και όχι μόνο αυτές, είναι εκείνες
που κινούν τα νήματα σε αυτήν την καλοφτιαγμένη ιστορία. Μια ιστορία που κρύβει
αμέτρητες, διαχρονικές αλήθειες, καταχωνιασμένα και ανομολόγητα πάθη, σφάλματα του
παρελθόντος που μπορούν να αποβούν μοιραία, επιθυμία για εκδίκηση και ανταπόδοση
κάθε αδικίας, αρρωστημένες εξαρτήσεις, παθολογική ζήλια και μονομανίες, κακοποίηση
ψυχολογική και σωματική, θέληση για ανεξαρτητοποίηση και ελευθερία βούλησης
και, πάνω απ’ όλα, συγχώρεση και διάθεση για ένα νέο ξεκίνημα, για μια δεύτερη
πολυπόθητη ευκαιρία. Διαβάστε το, Φίλοι μου!
Υπόθεση Οπισθόφυλλου:
Best seller των New York
Times
Διαβάζοντας
αυτό το βιβλίο, θα κάνετε πολλές υποθέσεις.
Θα
πιστέψετε ότι διαβάζετε για μια ζηλιάρα πρώην σύζυγο, …που έχει εμμονή με μια
όμορφη, νεότερη γυναίκα, την οποία ετοιμάζεται να παντρευτεί ο άντρας που
αγαπούν και οι δυο τους.
Θα
πιστέψετε ότι κατανοείτε την ανατομία αυτού του μπερδεμένου ερωτικού τριγώνου.
Ε,
λοιπόν, ξεχάστε ό,τι πιστεύετε!
Αυτό
το απολαυστικά ανατριχιαστικό μυθιστόρημα θα σας βυθίσει στις πιο σκοτεινές
πτυχές του ανθρώπινου ψυχισμού –σε όλα εκείνα που αρνούμαστε να δούμε στο όνομα
του έρωτα.
Τίποτα
δεν είναι αυτό που φαίνεται…
«Το ψυχολογικό
θρίλερ στα καλύτερά του… Τρομακτικό, αινιγματικό, συνταρακτικό, καταπληκτικό
–όλα αυτά μαζί, σε ένα από τα καλύτερα θρίλερ της χρονιάς!» –Nancy
McFarlane, Fiction Addiction
«Ένα
καταπληκτικό μυθιστόρημα για τον γάμο και την προδοσία… Διαβάστε το
οπωσδήποτε!»
–Lauren Weisberger, συγγραφέας του best seller Ο διάβολος φοράει Prada
Βιογραφικό Συγγραφέων:
Η
Σάρα Πεκάνεν είναι διεθνώς αναγνωρισμένη συγγραφέας. Έχει γράψει άλλα επτά
μυθιστορήματα, έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος και έχει συνεργαστεί με κορυφαίες
εφημερίδες, όπως οι Washington Post και USA Today. Έχει τρεις γιους και ζει
λίγο έξω από την Ουάσινγκτον.
Η
Γκριρ Χέντρικς σπούδασε δημοσιογραφία στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια και εργάστηκε
για περισσότερες από δύο δεκαετίες ως υπεύθυνη εκδόσεων στον εκδοτικό οίκο
Simon & Schuster, ενώ πρωτύτερα εργάστηκε στο περιοδικό Allure. Άρθρα της
έχουν δημοσιευτεί στους New York Times και στο περιοδικό Publishers Weekly. Ζει
στο Μανχάταν με τον σύζυγό της και τα δύο παιδιά τους. Αυτό είναι το πρώτο της
μυθιστόρημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου